Dažnai užduodami klausimai

Paskolų DUK

Kas gali teikti prašymą paskolai gauti?
openQuestion
Prašymą paskolai gauti „Fjord Bank“ gali teikti visi, ne jaunesni kaip 21 metų Lietuvos Respublikos piliečiai, turintys leidimą nuolatos gyventi Lietuvoje asmenys, kurių kredito istorija teigiama, o grynosios mėnesio pajamos ne mažesnės kaip 500 Eur.
Ar „Fjord Bank“ siūlo paskolas juridiniams asmenims?
openQuestion
Deja, ne. „Fjord Bank“ siūlo paskolas tik fiziniams asmenims.
Ar man reikės keisti banką?
openQuestion
Kad gautumėte mūsų paskolą, nereikia keisti banko (pereiti į mūsų banką). Mėnesines paskolos įmokas galite pervesti iš savo dabartinio banko einamosios sąskaitos.
Kaip pateikti prašymą paskolai gauti?
openQuestion
Prašymą paskolai gauti galite pateikti čia. Užpildę prašymo formą, savo tapatybę galite patvirtinti mobiliuoju parašu arba naudodami elektronines priemones, leidžiančias tiesioginį vaizdo perdavimą.
Kada gausiu atsakymą į savo pateiktą prašymą?
openQuestion
Įprastai atsakymą į mūsų interneto svetainėje pateiktą prašymą pateikiame iš karto. Jeigu atsakymas teigiamas, paskolos sutartį galite sudaryti tuoj pat. Kai kuriais atvejais sprendimui gali prireikti daugiau laiko ir prašysime pateikti papildomus dokumentus, kurie patvirtintų finansinę padėtį. Gavus tokius dokumentus, sprendimas dėl prašymo paskolai gauti pateikiamas per vieną darbo dieną.
Kokios palūkanų normos yra taikomos ir kokiam laikotarpiui suteikiama paskola?
openQuestion
„Fjord Bank“ paskolos palūkanų norma yra nuo 7,9 %. Tiksli palūkanų norma priklauso nuo Jums asmeniškai siūlomų paskolos sąlygų. Jas galite peržiūrėti ir įvertinti patys. Paskolos laikotarpis gali būti nuo 12 mėnesių iki 5 metų. Palūkanų norma fiksuojama visam paskolos laikotarpiui ir nepriklauso nuo Europos tarpbankinės rinkos palūkanų normos „Euribor“. Taigi, galite būti ramūs, kad mėnesio įmoka nesikeis.

Pavyzdžiui, skolinantis 3000 €, sutartį sudarant 60 mėn. laikotarpiui, metinė palūkanų norma – 7,9 %, sutarties mokestis – 0 %, mėnesinis sutarties administravimo mokestis – 0,3 %, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 4 181,14 €, mėnesio įmoka – 69,69 €, bendra vartojimo kredito metinė palūkanų norma – 14,85 %.
Ar palūkanų norma „Fjord Bank“ yra fiksuota, ar kintama?
openQuestion
Palūkanų norma fiksuojama visam paskolos laikotarpiui ir nepriklauso nuo Europos tarpbankinės rinkos palūkanų normos „Euribor“. Taigi, galite būti ramūs, kad mėnesio įmoka nesikeis.
Kaip sudaryti sutartį?
openQuestion
Paskolos sutartį galite sudaryti neišeidami iš namų, naudodami mobilų parašą, Smart-ID (kvalifikuotą) ar pasiūlymo sudaryti paskolos sutartį lange įvesdami Jums pateiktą specialų kodą po to, kai tiesioginio vaizdo perdavimo sesijos metu nustatoma Jūsų tapatybė.
Kur galiu rasti sutartį po to, kai ją sudarau?
openQuestion
Sutartį galėsite išsisaugoti pasirašymo metu, o vėliau galėsite ją rasti savo asmeninėje „Fjord Bank“ paskyroje („Mano Fjord“). Jeigu Jums nepavyksta rasti sutarties, susisiekite su „Fjord Bank“ elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu +37052511181.
Per kiek laiko pervedami pinigai?
openQuestion
Dažniausiai pinigai pervedami tą pačią dieną, tačiau kai kuriais atvejais, dėl atskirų bankų pervedimo tvarkos, pinigai sąskaitą gali pasiekti kitą dieną. Pinigus į besiskolinančiojo sąskaitą „Fjord Bank“ įsipareigoja pervesti ne vėliau kaip per dvi darbo dienas nuo sutarties sudarymo dienos.
Ar paskola gali būti pervedama į užsienyje esančią ar kito asmens banko sąskaitą?
openQuestion
Paskolą galime pervesti tik į pareiškėjo asmeninę sąskaitą, atidarytą Lietuvoje veikiančioje finansinėje įstaigoje. Į užsienyje esančią banko sąskaitą ar kito asmens sąskaitą paskolos sumos pervesti negalime.
Kaip pervesti įmoką už paskolą?
openQuestion
Paskola grąžinama pagal paskolos mokėjimo planą, reguliariai pervedant mėnesio įmoką į „Fjord Bank“ sąskaitą. Sąskaita, į kurią Jūs turite atlikti mokėjimus, yra nurodyta vartojimo kredito sutartyje. Savo mokėjimo planą galite rasti savo asmeninėje „Fjord Bank“ paskyroje („Mano Fjord“). Atlikdami pervedimą, mokėjimo paskirtyje įrašykite kredito sutarties numerį. Prašome mokėjimus atlikti iš savo banko sąskaitos, kurią nurodėte pildydami paraišką bei į kurią buvo pervesta paskolos suma.
Kokius duomenis būtina nurodyti pervedant įmokas?
openQuestion
Pervesdami įmoką, mokėjimo paskirtyje įrašykite vartojimo kredito sutarties numerį. Prašome mokėjimus atlikti iš savo banko sąskaitos, kurią nurodėte pildydami paraišką bei į kurią buvo pervesta paskolos suma.
Ar galiu pervesti didesnę sumą, nei nurodyta mokėjimo grafike?
openQuestion
Be abejo, didesnę pinigų sumą galite įnešti bet kada. Kaskart įmokant nors šiek tiek didesnę sumą nei mėnesinė įmoka, atliekamas dalinis grąžinimas, t. y. sumažinamas kredito likutis ir perskaičiuojamas mokėjimo grafikas, sutrumpinant paskolos grąžinimo laikotarpį.
Ar galiu sumokėti kelias įmokas į priekį ir nemokėti kelis mėnesius?
openQuestion
Deja, ne. Įnešus didesnę pinigų sumą, nei nurodyta mokėjimo grafike, atliekamas dalinis grąžinimas, t. y. sumažinamas kredito likutis ir perskaičiuojamas grafikas, sutrumpinant paskolos grąžinimo laikotarpį, tačiau kitą mėnesį vėl reikės pervesti įmoką. Mokėjimo grafiką visada galite rasti asmeninėje „Fjord Bank“ paskyroje („Mano Fjord“).
Kur galima sužinoti paskolos likutį?
openQuestion
Paskolos likutį galite matyti savo asmeninėje „Fjord Bank“ paskyroje („Mano Fjord“). Be to, prireikus informaciją apie paskolos likutį galite sužinoti, susisiekus su „Fjord Bank“ elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu +370 5 251 1181.
Ar galiu grąžinti paskolą anksčiau, nei baigia galioti sutartis?
openQuestion
Taip, visą arba dalį paskolos galima grąžinti nepasibaigus sutarties terminui. Norėdami paskolą grąžinti anksčiau, apie tai prieš 3 kalendorines dienas iki planuojamos išankstinio grąžinimo dienos praneškite mums el. paštu [email protected] arba telefonu +370 5 251 1181, nurodydami norimą grąžinti sumą ir datą, kada norėtumėte tai padaryti. Sulaukę Jūsų prašymo, atsiųsime informaciją apie likusią galutinę grąžintinos paskolos sumą.

Atkreipkite dėmesį, kad tais atvejais, kai vartojimo kredito sutartyje yra numatytas sutarties sudarymo mokestis, tokio mokesčio mokėjimas yra atidedamas, jį išskaidant įmokų mokėjimo grafike. Pasinaudojus teise visą paskolą grąžinti anksčiau nustatyto termino, Jums atsiras pareiga apmokėti ir visą atidėtą bei neapmokėtą sutarties sudarymo mokesčio likutį.

Tais atvejais, kai anksčiau nustatyto termino grąžinama kredito (ar jo dalies) suma viršija 2 320 Eur per bet kurį dvylikos mėnesių laikotarpį, prašysime sumokėti šią kompensaciją:
  • 0,5 % grąžintinos sumos, kai iki sutarties galiojimo pabaigos liko mažiau kaip vieneri metai; arba
  • 1 % grąžintinos sumos, kai iki sutarties galiojimo pabaigos liko daugiau kaip vieneri metai.
Kas yra 30 dienų nemokamo grąžinimo garantija ir kaip galiu ja pasinaudoti?
openQuestion
Nusprendus paskolą grąžinti nepraėjus 30 dienų nuo kredito sutarties sudarymo datos, ją galima grąžinti nemokant jokių mokesčių (sutarties sudarymo ir mėnesinio administravimo mokesčių bei palūkanų). Jei norite pasinaudoti 30 dienų nemokamo grąžinimo garantija:
  • Išsiųskite prašymą elektroniniu paštu [email protected], laiško temos laukelyje nurodydami „Grąžinimo garantija“.
  • Gavę prašymą, per 3 kalendorines dienas atsakysime, kokią tikslią sumą reikės grąžinti.
  • Pasinaudoti garantija galite tik vieną kartą per 2 metus.
Kokią kitą svarbią informaciją turėčiau žinoti, prieš pasirašydamas sutartį?
openQuestion
  • Įsitikinkite, kad paskola – tinkamas sprendimas, atitinkantis Jūsų poreikius ir finansinę padėtį.
  • Prieš pasirašydami sutartį, atidžiai perskaitykite sutarties sąlygas. Jeigu kiltų klausimų arba reikėtų daugiau informacijos, nedelsdami susisiekite su mumis.
  • Gerai pagalvokite apie riziką, su kuria galite susidurti.
  • Atkreipkite dėmesį į tai, kad, susidūrus su finansiniais sunkumais, vėliau ateityje pasiskolinti bus daug sunkiau.
  • Pasirašę sutartį, dar kartą perskaitykite sąlygas. Taip įsitikinsite, kad tinkamai ir laiku vykdysite savo įsipareigojimus.
  • Tikime ilgalaike partneryste. Jeigu susidurtumėte su sunkumais vykdydami sutartinius įsipareigojimus, nedelsdami informuokite mus apie tai. Tai leis išvengti papildomų išlaidų ir bylinėjimosi.
  • Atidžiai skaitykite mūsų laiškus ir nedelsdami informuokite, jeigu pasikeistų Jūsų kontaktiniai duomenys.

Indėlių DUK

Kaip padėti indėlį „Fjord Bank“?
openQuestion
Užpildykite prašymą terminuotam indėliui atidaryti, kurio formą rasite čia. Prašyme galite pasirinkti norimo indėlio sumą ir indėlio laikotarpį. Užpildę prašymą, patvirtinę savo tapatybę ir, pasirašę sutartį, perveskite indėlio sumą į „Fjord Bank“ sąskaitą. Indėlio sumą „Fjord Bank“ turi gauti per dvi darbo dienas nuo sutarties įsigaliojimo, priešingu atveju sutartis taps negaliojanti.
Kas gali padėti indėlį?
openQuestion
„Fjord Bank“ padėti indėlį norintis asmuo turi būti ne jaunesnis kaip 18 metų Lietuvos gyventojas.
Kaip patvirtinti tapatybę?
openQuestion
Užpildę prašymo formą, savo tapatybę galite patvirtinti mobiliuoju parašu arba naudojant elektronines priemones, leidžiančias tiesioginį vaizdo perdavimą.
Ar pasirašius sutartį galiu pervesti indėlio sumą iš kitos banko sąskaitos, nei nurodžiau pildant paraišką bei patvirtinau pasirašant sutartį?
openQuestion
Ne. Indėlio sumą privalote pervesti iš savo asmeninės banko sąskaitos, kurią nurodėte pildydami paraišką ir patvirtinote pasirašant indėlio sutartį.
Kas yra sąskaita, į kurią reikia pervesti indėlį?
openQuestion
Tai yra terminuoto indėlio aptarnaujanti sąskaita, į kurią pervedus lėšas, indėlis yra aktyvuojamas. Ši sąskaita nėra einamoji sąskaita – iš jos negalima atlikti jokių mokėjimų. Šioje sąskaitoje yra laikomas indėlis ir kaupiamos palūkanos.
Kas yra automatinis indėlio pratęsimas?
openQuestion
Automatinis pratęsimas reiškia, kad, pasibaigus indėlio laikotarpiui, indėlis bus automatiškai pratęstas tokiam pačiam laikotarpiui. Pavyzdžiui, jeigu asmuo indėliui kaupti pasirenka vienerius metus, jiems pasibaigus indėlis bus pratęstas dar vieneriems metams, o pratęstam indėliui bus taikomos palūkanos, galiojančios pagal tuo metu galiojančią kainodarą. Automatinį indėlio pratęsimą galima nustatyti arba atšaukti susisiekus su „Fjord Bank“ klientų aptarnavimo skyriumi, likus ne mažiau nei vienai darbo dienai iki konkretaus indėlio termino pabaigos dienos.
Kas nutiks, jeigu savo indėlį nutrauksiu anksčiau laiko?
openQuestion
Jūs turite teisę nutraukti indėlio sutartį ir pareikalauti grąžinti indėlį anksčiau termino, apie tai informuodami mus el. paštu [email protected] ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų iki nutraukimo dienos. Tokiu atveju palūkanos už indėlį Jums nebus mokamos (nebent indėlio sutartyje arba atskirame mūsų ir Jūsų susitarime numatoma kitaip).
Kas nutiks pasibaigus indėlio laikotarpiui?
openQuestion
Pasibaigus indėlio laikotarpiui, „Fjord Bank“ perves indėlį ir sukauptas palūkanas į kliento sąskaitą. „Fjord Bank“ informuos klientą apie indėlio galiojimo pabaigą pranešimu. Jeigu norite pasitikrinti savo indėlio sutarties galiojimo laiką bei sąlygas, prisijunkite prie savo „Fjord Bank“ kliento paskyros („Mano Fjord“).
Kada mokamos palūkanos?
openQuestion
Palūkanos mokamos indėlio laikotarpio pabaigoje.
Ar laikyti indėlį „Fjord Bank“ saugu?
openQuestion
„Fjord Bank“ yra specializuotas bankas, priimantis indėlius ir juos apdraudžiantis valstybės įmonėje „Indėlių ir investicijų draudimas“ (įmonės kodas 110069451). Pagal draudimo sąlygas, mūsų klientų indėliai kompensuojami su visomis sukauptomis palūkanomis, tačiau bendra suma vienam indėlininkui negali viršyti 100 000 Eur. Daugiau informacijos apie indėlių draudimą galima rasti mūsų puslapyje arba valstybės įmonės „Indėlių ir investicijų draudimas“ interneto svetainėje www.iidraudimas.lt.